29.07.2013

[7-8] Light them up!

Lumos!
*No, w końcu mnie widać.*
Dzisiaj taka mini-nowość (tzn. kiedyś była mini, ale ciii). Teraz jest to 162cm, ...kilogramów i 17 wiosen. Tak, to ja, Ronnie :) 
Nie wiem, czy chcecie cokolwiek o mnie wiedzieć, dlatego nie będę zanudzać w poście, jakby ktoś chciał to mój email niedługo powinniście znaleźć w odpowiedniej zakładce ;)
Natomiast teraz przechodzimy do szablonów (obydwa wolne). Te, które dzisiaj zobaczycie, sprawiły, że znalazłam się pod skrzydłami Niezrównoważonej (czyt. z naboru). Nie wiem, co mogę o nich napisać, ocenę pozostawiam w Waszych rękach.



To tyle na dziś :) Notka skromna, ale mam nadzieję, że treść przypadła Wam do gustu :)
Może przyjmę jedno zamówienie? ;)

Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Czy nie wspominałam, że cieszę się, że jesteś tutaj na blogu? ;D
    Oficjalnie: witam w załodze Dotyku Magii! ;**
    PS. Świetny gif.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam uprzejmie,

    Wasze ogłoszenie zostało pozytywnie rozpatrzone i opublikowane na stronie Katalogu Graficznego.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Avada Kedavra
    2. http://wspomnienia-smierciozercy.blogspot.com
    3. Avad ka
    4. Dramione, jakby szablon był w formie przesuwającego się tła byłoby super ;)
    5. http://tomfelton.org/photos/displayimage.php?album=201&pid=5638#top_display_media i http://emmawatsonfan.net/photogallery/displayimage.php?album=1903&pid=136275#top_display_media
    6. Dopiero późną nocą gryziemy z bólu ręce umieramy z miłości
    7. kontakt : gg: 6127338

    wstawiam link w "czytane"

    OdpowiedzUsuń
  4. myślę że ta 1600 x 1200?

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeglądam tak sobie wasze starsze szablony i "Ojej" <3 Ten z Lily Evans jest taki cudowny... Normalnie perełka :)

    OdpowiedzUsuń

Czytelnicy

Template by Ronnie

More on Dotyk Magii