15.12.2014

[150] The Wolf



Ostatni tydzień szkoły przed świętami - nawiększa motywacja jaka może istnieć :D
Dzisiaj mam dla Was znowu tylko jeden szablon wolny, ten zapowiadany jeszcze w listopadzie ;c Ale na końcu dzisiejszej notki znajdziecie informację, która może Was ucieszy (: 
Mam dla Was także coś z działu nowinek. Na staż dostała się Avada! ♥ Oczywiście życzę jej wytrwałości w tworzeniu grafiki i jak najdłuższego czasu spędzonego na Dotyku Magii (: 
***

SZABLON WOLNY

Huncwot Remus Lupin w mrocznej wersji - a przynajmniej starałam się, żeby taka była :D 
Mam nadzieję, że szablon nie jest aż tak zły, jak mi się wydaje ;c Początkowo byłam zadowolona, ale potem zrobiłam inne, które spodobały mi się bardziej i z pierwszej fascynacji mało co zostało :D

***

24 grudnia zapraszam na świąteczny post! Poniżej znajdują się buttony reklamujące, jeśli ktoś chciałby umieścić tą informację na swoim blogu (: 

 

To tyle na dziś, do 24 grudnia, kochani!


♥ Już niedługo! ♥



Całusy!

6 komentarzy:

  1. Omnom szablon jest cudny. <33 Wstawiam button na bloga: http://everlasting-wishess.blogspot.com/ lewa kolumna od dołu. ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak się już zdecyduję który, to podkradnę button i wkleję u siebie. :)
    http://wolfiegee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. NIiiiiieeee! Usnęli mi mój długi na pół strony w wordzie komentarz!
    *Ryczy, jak pięciolatka*.
    Gupi blogger!
    No dobra...
    Cofamy się i zaczynamy od początku, a z bloggerem jeszcze się policzę!
    ________
    *Pięć minut wcześniej*
    *Wpada na salę z wyszczerzem na twarzy, uczesana dwa wysokie i długie kucyki a la pięciolatka*
    Ronnnnniuś! Jak ja Cię dawno nie widziałam! Ty weź mi tu tym szablonem mózgu nie psuj! Tłumacz mi się, czemu mój kochany Luniusio wygląda, jak mój kochany Barduś? Czy Ty chcesz, żeby mnie ludzie w piątek, na maratonie, zamordowali, jak na całą salę ryknę, widząc Barda:
    "-E! Ludu! Paczajta, toć to przecie Lunatyk!"
    Miło wiedzieć, że życzysz mi śmierci! Zła Ronnie! Niedobra Ronnie!
    *Aiko i Nicko siedzą na suficie*
    *Znowu*
    A co do szablonu! Awwwwwwwwww* piszczy, jak pięciolatka na widok szczeniaczka* Jest taki słitaśny! I taki uroczy! A ten nagłówek! Ach, a ten Bard, który tak naprawdę jest Remusem, ale który jest Bardem, bo to nie może być Lupin, bo on na Lunatyka jest za ładny, ale to jednak jest Lunio! I te kolory! I ten wilkołaczek! I ci dziwni chłopcy w maskach, którzy bawią się w śmieciojady. I.... mój faworyt z szablonu....
    SŁITAŚNA CZASZKA!
    Układy jest też, zresztą, cudowny!
    *Tańczy*
    Łi łiszju a mery chrismas! Łi łiszju a mery chrismas!
    Czekam na notkę i zdaje się, że zaraz wstawię Wasz button na forum :D!
    Pozdrawiam!
    Całusy!
    Idrilunia :D
    *Zniża głos do szeptu*
    P.S. Nie, nic mi nie jest. To całkowicie normalne. Naćpałam się białą czekoladą... i masłem orzechowym... i mandarynkami... i rodzynkami... i szarlotką... i herbatą... i jabłkami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. #Wow, Twoje komentarze zawsze wywołują u mnie napad niekontrolowanego śmiechu :D Jesteś genialna!

      #Ale on mi bardziej pasuje na Remusa, co ja poradzę! xD

      # Nienawidzę białej czekolady, brrr. Ale kocham masło orzechowe! I mandarynki! I rodzynki! I szarlotkę! I chyba właśnie sobie nagrabiłaś, przypominając mi te wszystkie dobre rzeczy, gdy ja przed świętami chcę utrzymać formę! No bo wiadomo co będzie w trakcie i po świętach :3

      #Czachy są zajebiste!

      Dzięki za komentarz, który bardzo poprawił mi humor przed jutrzejszą maturą próbną z geografii! :*

      Całuski!

      Usuń
    2. Bo trzeba wiedzieć, jak rozruszać towarzystwo!
      To je Barduś xD
      Hah, ja tam mało jem, ale czasami mam fazę na takie smakołyki i... szlag wszystko bierze :D Ja tam się szykuję na jutrzejszą, nielegalną klasową wigilię :D.
      Czachy najlepsze!
      Nie ma za co *kłania się do stóp i myśli, wyobraź sobie, że jestem Thorinem i mówię teraz do Ciebie: ''Do usług"*!
      Buźki!

      Usuń
  4. Hej, hej! Szablon jest super, podoba mi się w nim CSSik :D
    Kradnę bannerek reklamujący imprezę na GalleryGold
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Czytelnicy

Template by Ronnie

More on Dotyk Magii